مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-06سياسي

حماسه یوم الله 9 دی آتش فتنه را خاموش کرد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به اهمیت واکاوی فتنه سال 88 و تبیین حماسه باشکوه یوم الله نهم دی، گفت: به مدد الهی آتش این فتنه بزرگ با روشنگری رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور و شعور مردم در صحنه و خلق حماسه یوم الله نهم دی خاموش شد.

- ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به اهمیت واکاوی فتنه سال 88 و تبیین حماسه باشکوه یوم الله نهم دی، گفت: به مدد الهی آتش این فتنه بزرگ با روشنگری رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور و شعور مردم در صحنه و خلق حماسه یوم الله نهم دی خاموش شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری امروز، 15 آذرماه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، با اشاره به برخی از رویدادهای تلخ و شیرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران، گفت: فتنه سال 88 از رخدادهای تلخ و حماسه یوم الله نهم دی از رخدادهای شیرین تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در سایه هدایت پیامبرگونه مقام معظم رهبری از پیچ های تاریخی بسیاری به سلامت عبور کرده است، عنوان کرد: ملت انقلابی و مبارز ایران اسلامی گوش به فرمان ولی امر مسلمین از تمامی حوادث و امتحانات سخت این سال ها پیروز و سربلند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه یوم الله 9 دی آتش فتنه را خاموش کرد

حماسه یوم الله 9 دی آتش فتنه را خاموش کرد